Wednesday, December 29, 2010

Family Vacation

sebelum ni aku ada meroyan pasal nak bercuti..mmg rasa nak sngat sbb hujung-hujung tahun ni makin 
banyak lak keje..so sebelum diri di landa kemurungan sbb stress keje yg melampau (exaggerate) baik aku pgi bercuti...bkan jauh pun...sekali lagi..PD menjadi pilihan..
hahaha..balik-balik PD..mmg xde pilihan lain pun..ada gak terpikir nak pg Genting..
tp bila tngok accident yg 27org terbunuh tu, trus trauma..
otak pun mlas nak pikir mana dah...so PD adalah pilihan terbaik...:-)


actually nak sngt dok kat Legend Water Chalet tp 5hri aku call asyik busy aje line..
seriously aku pun xfham btul-btul busy or mmg dia mlas nak entertain...grrrr..
so pilih aje lah Avillion Admiral Cove..tngok website not bad jugak lah view dia 
aku pun bkan nak berkampung lelama..semalam aje pun...45min aje dr umah...
hahaha sungguh x thrill percutian kami kan


king size bed..tp tu pun xmuat laki anak aku tido buas

pangkin daybed with superb seaview


view dr balcony bilik
aktiviti hanyalah melepak@tido, makan n swimming...nasib baik anak aku dah 
tak trauma ngan pool..dr jacket floattrus jadi float biasa aje...









too hot smpai kena censored kan



aunty ojah kata baju sya mcm gegirl..:-(



**sendiri muntah upload gambar**

2 comments:

*Ojah* said...

mcm ku kenal jer baju-baju dlm gambar tu ehehe

Wani Rahman said...

haha...
jasamu dikenang darling