Monday, March 7, 2011

Welcome To The World Muhammad Rizq Aryan

One of my GF time sekolah dulu selamat menambah lg umat Muhammad kat dunia ni....Alhamdulillah...Congratulation to Maisarah n Shukri...

bila dok cite -  cite, pngalaman bersalin kitorng mcm sama aje...ngan terpaksa mengharungi 2 jam proses dijahit...bezanya cuma aku tido-tak-sedarkan-diri masa tu...mai plak mmg di jahit hidup - hidup...so kalau tanya apa yg serik masa bersalin ni, aku adalah rasa contraction tu...tp mai tang jahit tu...lain org lain rezeki...

Imran plak sngat suka kat Aryan...asyik nak kiss aje...adakah Imran cuba menunjukkan kemahuan utk ada adik??....hehehe...sabar ye Imran syng...ibu tngah buat perkiraan ni...hehe...aku plak naik rimas tngok dia dok kiss sbb air liur dia aje dah setakung...elok wangi Aryan tu, masam dek air liur Imran aje lah...

bila ingat-ingat balik mmg masa cepat btul berlalu..dulu ni lah geng - geng se'fly' aku dulu...hahaha..xpun aku fly diorng dok masuk bilik komputer nak tngok cd reformasi..pastu kantoi ngan 'blacken'...hahaha...ikutkan kitorng mmg nakal lah dulu...Azie, Mai, Erul, Ayu, Farah...mcm Ila, Pya, Jem, As jarang skit fly...tp x jgak berapa baik...sama aje naik hantu nya...oo...terasa plak nak wat entry cite zaman - zaman asrama dulu...rindu sngt...kawan-kawan...kalau buat reunion best gak ni kan???...skng masing-masing msti dah lain kan especially shape masing - masing...syok ni klau jmpa...


mai + shukri precious gem

to aryan : be a good n healthy boy in the future ok..makes ur mummy n ayah proud of you...( don't be like ur mummy yg asyik melawan ckp cikgu aje )..heheheh

3 comments:

MyKhalish Journey said...

uittt...uitt.. aku baik tau.. mn fly2.. hahaah.. wahh bkn main imran smp hbs lencun dgn ayaq liur.. dia pun mau "bebe" tuh.. hahahah...

aku ngeri part jahit, wpun tdo pengsan ms jahit, tp sbb nak g toilet terkepit2, wat aku trauma.. hahahaha....

mama... said...

woi pg tgk baby x ajak aku...huhu

Wani Rahman said...

ila : cait..ko baik??...xde maknanya..dlm dorm kita yg baik cuma shima n emma je msa tu...lain semua sama aje...itulah...rmai org serik psal jahit...aku b4 n after jahit ok aje...alhamdulillah

erul : alaa...umah aku ngan umah mak dia x smpai 1jam...kptsan drstik...klau ko nak pg, aku on aje lg...hehehe