Thursday, April 21, 2011

Mission Accomplished

Aku ni mmg selalu terpengaruh ngan media...media paling berpengaruh skang adalah internet...atau lbih spesifik adalah blog...

sbb selalu blog hoping @ walking maka tergoda lah ngan macarons...color dah lah comel lote...bila dah teringin, kat telinga En.Hubby lah aku selalu memekik...kesian dia kena lyan kerenah aku...geografi tmpat tinggal plak x mengizinkan aku dpat benda alah tu...lagi stress...

tp akhirnya jodoh aku ngan macarons ni ada jgak...abis seluruh pelusuk KLCC aku terjah...akhirnya Harrods gak yg ada...





6 pcs = RM 18...jadilah...En.Hubby ni bukan jenis suka bnda-bnda mcm ni...isteri dia aje yg gayat...

pastu jenuh nak ngabiskan sorng-sorng...En Hubby makan 2 gigit dia dah wat muka..Masa dok mencari macarons ni memula dah kecewa dah..so nak ngubat hati yg lara, belilah cupcake RV dkt Bisou Bake Shop..ooo..ini sngat terbaik..RV mmg jarang mengecewakan...siap berebut ngan Imran lagi...pastu mula bagi alasan ' Imran x bole makan bnyak - bnyak ek...bnda ni manis '...hahaha...gila evil punya ibu kan...

2 / 3 ari lpas dapat macarons ni, Sis Suzi lak msg bgtau nak pos macarons kat kolej dr Ohmacarons...wah...suka suka...at least dpt compare antara home made ngan Harrods pnya...





kesimpulannya, 2 - 2 pun manis..so x dicadangkan kpda org yg x kuat manis...yg dr Sis Suzi tu, size lagi besar..tp filling Harrods lg sedap...anyway..thanks Sis Suzi...dptlah sya pnjngkan sedekah akak ke officemate yg lain..

pasni nak ngidam apalak ek???

1 comment:

Suzie said...

hubby akak pun tak suka sbb manis,dia mkn 1pcs je n akak mkn 2pcs...lain2 bagi kat org.

nampak mcm harrods tu lg gemuk2 tp size kecik eh?yg akak bagi ni besar sket tp leper.

now mengidam aiskrim cream & fudge factory kat level 2 KLCC tp blm sempat nak pergi