Tuesday, December 27, 2011

Garret Popcorn

First time baca psal Garrett Popcorn dkat blog Shilashower..mmg nmpak menggiurkan abis..tp msa tu mmg xde kat KL lg..

bila dapat tau ada kat KL, mmg dah nekad kena rasa gak ni..tp xde lah 1st day bukak aku dah nak pgi..boleh sabar lg..kebetulan pg bawak ank bujang pg Aquaria, so mmg cntik sngt lah nak pg menyambar Garret Popcorn ni..

Nasib baik msa aku smpai tu x kena beratur ke apa..klau x mmg aku cancel dah sbb x kuasa nak beratur..sbb xtau nak pilih flavor yg mana, kami ambik Chicago Mix..ni pun sbb Mummy AK ada mention yg flavor ni..order medium size..skali salesgirl tu kata baik ambik large terus sbb beza harga skit tp beza kuantiti bnyak..kami yang baik xtau apa2 pun OK aje...:-)




aku rasa anak bujang aku tu yg makan paling bnyak..suka betul dia..bagus gak ambik Cgicago Mix ni..sbb En Hubby mmg terkenal sbgai penggemar segala jenis produk cheese..aku plak prefer yg manis-manis..memula mmg x abis..bila bwak blik umah, abis terus..

overall mmg sedap lah..boleh cuba lain kali

1 comment:

Suzie said...

my fav is caramel crisp,next time u should try flavour ni mmg terbaekkk..hehe..maybe sbb akak suka caramel kot n kalo ice cream kat The Cream & Fudge Factory pun akak opt for flavour caramel