Monday, February 13, 2012

Fridge Magnet

Skang ni makin ramai yg minat kumpul fridge magnet...ada yg siap buat bisnes jual FM ni..mmg pelbagai bntuk n jenis FM ni...mmg mcam-mcam bentuk..tu yg buat orang ketagih nak kumpul ni....dapat pula klau tngok orang pnya yg lagi cun n cute...



ni BUKAN koleksi aku...x mngkin aku serajin ini nak mengumpul smpai bnyak mcm ni..msuk umah sendiri pun baru 2.5 tahun...ni mak aku punya koleksi..mak aku mula kumpul dah berbelas tahun..bermula dgn beli kat supermarket aje...bntuk buah-buahan..pastu makin lama mkin berkembang..kwan-kwan dia pun dah tau minat mak aku ni..dpt plak kwan-kwan yg rajin berjalan, so selalu lah dia dpt souvenire

so, sebagai anak solehah aku pun menyumbang kepada koleksi mak aku ni..hehe..lg eksklusif tau..custom made lagi...aku jamin yg design ni mmg 1 dlam dunia...

FM yang atas tu aku contribute kat mak aku sebgaia penambah koleksi..lgpun bolehlah dia tatp muka cucu dia tiap ari kot rindu ke

actually aku nmpk deal custom made FM ni kat milkadeal ( nak buat entry psal deal ni lah )..offer dia 4 FM n 4 magnetic bookmark...


saje buatkan untuk family n friends...untuk Sis Suzi n Yana skali sbb aku tau diorng ni pun rajin mengumpul FM..aku plak baru nak merangkak-rangkak...kat umah baru ada 3 ketul..itupun bukan sngt ringan mulut nak memesan kat orang..setakat yg pegi berjalan sendiri aje


ni plak magnetic bookmarks...1 bgi sis suzi n yana gak..1 untuk ayong aku n last but not least untuk tuan tanah ni..sis suzi n ayong aku mngkinlah bnyak membaca tp kalau yana tu aku ragu-ragu skit..tu aku bagi bookmark ni harap dia rajin lah skit membaca..ini dok membaca blog greenapple aje keje ko kan yan...!!


 ni plak antara FM kesayanagn mak aku...FM ni sempena perkahwinan Prince William n Kate Middleton dulu tu..mngkin limited edition..aku pun x pasti..tp msa diorang ni kawen mmg bnyak negara britain kluarkan cenderahati rasanya
FM dari London

FM dari USA

FM dr Vietnam..ni aku yg suka sbb nmpak cute aje

1 comment:

Suzie said...

thx tau for custom FM tu,really like it!!!hobi membaca dah ke laut T_T tp akak letak bookmark tu sebelah pc kat ofis ni :) n owh FM Sabah is otw,akak pos sekali dgn lanyard tu...lambat hantar sbb asyik dok tertangguh nak pi pos ofis,last2 kirim sekali dgn surat2 keluar ofis..hehe..