Monday, April 16, 2012

Abah n Mak 33rd Anniversary

Happy Anniversary Abah n Mak...We LOVE both of you so much...!!!


pejam celik..pejam celik dah 33 tahun abah n mak bersama...bukan waktu yg singkat..kongsi susah senang suka duka bersama...tipulah kalau kata diorang x pernah bermasam muka...aku yg baru kahwin 3 tahun pun selalu gaduh manja, inikan pula diorang..lagi-lagi bila dah besar ni lagi perasan bila time angin kus kus diorang datang..tapi aku tau diorang complete each other..

kami anak-anak xde lah buat apa-apa or beli yg special present..just combine 3 beradik untuk belanja makan...tp yg lebih mkan nya bkan yg di raikan tp yg meraikan...

sebelum ni klau ada apa-apa occasion aje family aku mmg suka pilih mkanan chinese / chinese muslim..so kali ni mcm nak tukar selera skit..mua dah pun asyik-asyik dim sum xpun Hj Shahrin Low..so kali ni pilih mkanan arab..so pilih Wadi Hadramawt di Jalan Ampang..

Aku x kuasa nak review setiap dish yg kami order tp overall mmg puas hati sbb portion mmg banyak especially lamb madghout tu..mmg boleh untuk 3 org mkan

Syok bila semua adik-adik blik...kecoh skit keadaan...next planning utk kumpul reramai adalah lpas Izzat abis blajar...

ketembaman aku terserlah...*mlm ni x makan*

amar n his gf - aty

clockwise - appertizer, lamb madghout, mix grill n prawn claypot




**complete**

buah hati abah mak buat masa ni

En Rahman fighting team

love

No comments: