Saturday, July 24, 2010

ice cream fondue

masa birthday aku,aku mmg request nak mkan fondue ni kat En.Hubby..masa ni lah nak ngada skit..tapi xde luck plak sbb kat Sunway Pyramid bleh plak kehabisan dark choclate tu...keciwa sangat..tp aku tetap tuntut jugak..mana boleh wat2 lupa..kat Haagen Dazs ada gak tp mmg saje nak try Baskin Robin pnya sbb dah pernah try Haagen Dazs pnya..

so,last sunday En.Hubby tercinta pun tunaikan lah janji dia ni...janji ke??...hahah...lantaklah..janji aku dapat mkan...pg kat Baskin Robin The Garden...lg syok bila anak bujang aku memberikan kerjasama sbb bila start aje kitorng mkan,dia pun beradu dlam stroller..bru boleh feeling2 zaman bercinta..main suap2 bagai...haha...

kitorng ambik yg small size aje...klau ikutkan nafsu syahwat makan aku, mmg nak ambik yg large tp klau large ada 30pcs ice cream jadi batalkan saje niat sbb rasa bnyak sngat...yg small ni ada 20pcs ice cream+buah+cakes....yummylicious..

ada rupa puas x?


next year mau request apa plak ek??

No comments: