Sunday, July 25, 2010

rezeki disini or xde rezeki disana...???

aku baru aje lapor diri lpas 3thun cuti utk futher study..masa nie lah rasa mcm..'syoknyalah study..xpayah wat keje'...tp masa study dulu gatal miang xsbr nak keje sbb xsbr nak dpat gaji..biasalah manusiakan..mana pernah puaskan..dapat itu, nak ini plak..dapat ini nak itu plak...huhu

so tmpat posting aku ni bkan baru buat aku pun...tmpat lama aku gak??..frankly aku xbrp ada hati nak dok sini..1 reason only sbb jauh dari umah aku..i have to travel 3hours everyday..pgi n blik..stkat bru sehari ni, blumlah rasa pnat lagi..
tngoklah 2/3 ari ni..

pg td pkul 6.30 aku dah klur..blik ni pun dlam 6.30pm gak aku smpai..kira sehari 12jam aku berjauhan ngan anak bujang aku..uiissshhh...rasa sngat rugi..pnat bdan boleh aku gagahkan lagi...tp hilang msa bermain ngan anak bujang aku ni wat aku rasa touching skit...itu yg ikhtiar sngat untuk pindah ke tmpat yg lebih dekat tp nmpaknya rezeki aku msih kat sini..ataupun mmg xde rezeki aku disana..huhu..

lagipun aku rasa mcm nak gak rasa tmpt baru..kluar skit dari comfort zone aku ni..manusia bila terlalu selesa pun susah gak..lemak jadi tebal..lemak jahat..hehe..tpkan bila kena travel 3jam sehari mngkin bkan lagi berada dlam comfort zone kan..??

No comments: