Monday, August 2, 2010

Pameran Kerja Kahwin

Jumaat lepas saje gatal mengikut org office ke Pameran Kerja Kahwin kat Pusat Kraf...saje aje feeling2 anak dara yg berdarah manis...lagi syok bila org dok hulur fliers n tanya kahwin bulan berapa...kembang kejap punggung hidung...terbukti yg masih ada saki baki shape anak dara...walaupun org tu nak ambik hati ke...lantaklah...aku tetap nak perasan jgak...

bila pg pameran ni, tringat waktu dok nguruskan kerja kawen sendiri walaupun aku ni bkanlah pengantin D.I.Y yg hardcore mcm Qis yg aku sngat kagum itu...tp adalah jugak bnda yg aku handle sendiri..so, rasalah jugak saat2 deal ngan vendor, saat2 ngadap PC dari pagi smpai malam sbb dok mencarik vendor...uisshhh...kekadng syok gak...cuma yg x syok time nak byar vendor tu...heheeh

tapi pengantin skang sngat bertuah, skang semua mkin cntik..rasa nak kawen lagi skali pun ada gak...tp ngan org yg sama ok...xmo org lain dah...hehehe...padahal aku baru aje kawen sethun lpas, tp rasa mcm dah ketinggalan aje...skng semua mkin cantik...sngt jeles ok...n semua pun boleh wat..xmcm dulu (dulu sngtlah), idea ada tp nak wat ada aje hlngan...mcm xde org snggup wat kan ke...

meh aku review skit...tp bkan ingat sngat pun nama vendor..hehehe

baju ni sngt cntik..idaman kalbu btul..simple n very nice


color ni klau match ngan pelamin putih aje, mmg naik abis..


merah mak ngah kan??...tp lawa ok...but BIG NO ngan baju merah gak...kang org xtau mana bunga mana pengantin plak



ni pun superb pada mata aku..simple but sngt menarik mata memandang


dulu mmg angan2 mat jenin nak buat kad yg ada karikatur...tp tinggal kenangan bila x mendapat persetujuan veto...so ikutkan sahaja kehendak paduka sultan n permaisuri...hehe...nsib baik masih dalam kategori disukai lagi...

bukankan sngat comel seperti saya?..rasa mcm kawen pondok2 aje


ini pun suka gak..unik bukan?

tetiba perut lapar yg sehingga tidak mampu dikawal...kita smbung nnti aje...

No comments: