Wednesday, September 15, 2010

my raya celebration

hi there..

 so, mcm mana raya memsing??..mine is ok..biasalah dah tua2 ni bkannya teruja sngt..tp oppsss...aku teruja part nak kena ada bju baru...sbb tu kira 'lesen' besar nak bershopping sakan...ayat pling common skali untuk diberi kpada Menteri Kewangan@En.Hubby 'ala yang...sethun skali...apa salahnya'...hehehe

thun ni preparation lbih kepada anak bujang aku tu..1st raya ngan dia kan..tahun lpas bwak dalam perut aje...biasalah mamat ni nmmg jadi perhatian skit...mana x nya, anak bujang aku tu cucu pertama for both side, cicit pertama for both side En.Hubby and cicit pertama untuk my mak side...mau x mengada anak bujang aku tu...hehehe...

klau ikut turn thun ni turn umah En.Hubby tapi FIL aku xdpt cuti, so MIL aku blik Teluk Intan mlam raya tu ngan BIL aku aje...so En.Hubby kata kitorng raya Nilai (my mak side) dulu...I loveeeeeee you lah En.Hubby..tp jgn di tuntut 2thun berturut2 kat kg dia lak pas ni dah lah...heheh...1st raya pnya routine mmg sama aje tiap thun...lpas smbhyang raya, slam2 ngan whole family, beraya umah Apak n Induk, pg umah Nenek then blik Lenggeng...

2nd raya baru bertolak blik Teluk Intan (my MIL side)..lpak 3/4 jam MIL ajak blik Ipoh lak (my FIL side)..ikut kan mmg pnat n kesian kat anak bujang aku tu...tp ikutkan aje...tok nyang Ipoh pun mmg dah bising nak jmpa cicit dia ni..

3rd raya dah blik Keramat smbnung raya kat Keramat..n semalam my BFF datang beraya umah Nilai aku ni...so mmg jd meriah sekejap umah kecil aku ni ngan jerit pekik bdak2 kecil tu...minus abg roni n darius...ksian yana ek raya without hubby...xpe yan...2minggu nnti tebus puas2...

cuti ada 4ari lg tp En.Hubby dah keje so dok umah ajelah..klau jlan beraya pun malam n area umah ni aje...bju raya aku anak bujang aku blum abis pakai pastu tngok bdan dia mcm cpat plak naik sejak raya ni...huhu...jgn xsmpat pkai dah lah...

oklah...daa....enjoy the pics


en.rahman's family

ma familia
aksi gedik  wajib
sisterly love
Raya Kedua
Raya Ketiga
Raya Keempat






my girls

3 comments:

*Ojah* said...

gedix ko kan sampai raya keempat asyik tukar baju *ayaht dari org yang jeles*

btw sorry tak dpt ym ngan ko.. bz mcm giler, makan pon tak sempat huhuhu

Suzie said...

ingatkan mmg dah pantang 100% tak nak minum air gas :p

Wani Rahman said...

ojah : hehehe...kan aku dah kata aku semngat raya mengalahkan bdak kecik...haha

kak suzie : itu dulu kak...msa preggy n BF imran dulu...imran dah stop BF,semua bnda sya telan