Wednesday, July 20, 2011

BIL's Wedding - Majlis Resepsi n Bertandang

mood tngah memuncak nak menulis blog...keje pun memberi keizinan..ada kelapangan skit..meh sambung majlis resepsi n bertandang BIL aku..

Majlis resepsi pihak perempaun adakan di Taman Rekreasi Bukit Jalil...nama pun buat kat tamankan, sah sah lah tema Garden Wedding..nasib baik malam tu x hujan..so acara berjalan smoothly..frankly, majlis sngt sweet n sngt kena ngan tema..sapa ada rezeki lebih boleh lah buat tema mcm ni...bukan x bole buat garden wedding kat umah tp bila wat kat taman baru nmpk lagi real..tp mcm aku kata td, siapkan ajelah duitnya...semua bisa jd..rezeki masing masing...

aku x dan nak ambik bnyak gambar..sibuk ngejar anak...anak aku teruja nmpk padang...abis hilang seri pengantin ibu dia ni...ngan pengantin pun xde gambar...ada kat OP pengantin aje...nnti lah aku upload klau dapat

khemah tetamu
pelamin
kami dari pihak lelaki di letakkan belakang pelamin..tp pihak tuan rumah ada wat mcm live telecast lah...xde lah kami x dpt tngok diorng bersanding..pengantin bersanding pun sekejap aje...xde menepung tawar...just bacaan doa pastu trus ke potong kek n makan beradap...kek pengantin buat sendiri..nama pun mmg wat bisnes cupcake n cake online...masa aku kawen pun dia kasi kek...lebih kurang mcm ni gak..pkai bunga lili tu

lintas langsung apa yg berlaku di hadapan
kek pengantin 

sila tngok baju pengantin, cantik tau
cantik kan??
baju bride sngt cantik tau..bling bling sana sini..makan beradap diorang unik skit sbb diorang buat ala ala candle light dinner...sweet gak...trus rasa nak ajak En Hubby bercandle light..:-)



pengantin sentiasa baru..hehe
buah hati pengarang jantung
tngok baju aku tu...macam semacam plak corak tengah dia tu kan...kena buat something n..masa beli x plak perasan..ni msa baru smpai, belum pun start majlis..tp tngok anak aku dah comot semcm..voleh bayangkan x smpai abis majlis??...ngan aku aku pun comot

Majlis bertandang BIL lagi lah simple...nak tempek gambar pun xde..nama pun tuan rumah, sibuk lah skit kan..yg ada cuma...
kami
ye ye nak cite psal Mjalis Bertandang...tp apa pun xde..hehe...macam majlis - majlis orang kawen lain...xde gambar ni x syok nak cite...


2 comments:

Suzie said...

grand betul wedding dia eh...semua pun cantik...baju,pelamin,khemah mmg superbbbb

hah baju tu nampak mcm tanda cross

Wani Rahman said...

yup kak..majlis nmpk sngt grand...msti nak urus pun bnyk hal..

itulah kak kan...kena wat something lah