Tuesday, July 19, 2011

BIL's Wedding - Hantaran n Majlis Nikah

alhamdulillah...selamat sudah BIL aku kawen...so minggu lpas mmg agak memenatkan sbb 3ari majlis..Jumaat n Sabtu di belah perempuan..Ahad di sebelah lelaki...sbgai menantu kesayangan tunggal (pada waktu tu lah...skng x lagi), aku di kira org penting gaklah..lgpun ksian tngok MIL aku bila bab keje-keje pompuan ni..dahlah anak pon semua lelaki...

Antara tugasan aku adalah membuat hantaran..kebetulan aku mmg skng agak sibuk di ofis, bila balik dah penat..so aku dpt start buat hntaran pun ari Selasa..3 ari sblum majlis...klau yg mmg dah pro tu, 3 ari xde hal...dpt aku yg idea pun takat-takat nak kering dah, mmg cuak gak lah...ada yg last-last aku balut mcm hamper plak..tp x kan nak spoil kan majlis org kan...jd buat gak abis baik..

meh tayang gambar-gambar hasil kerja tangan aku skit...heheh...rasa rasa nak tmpah boleh gak...hahahah...

telekung
handbag

iphone

kek lapis sarawak

wang hantaran, mas kahwin n gelang

perfume set
potpuri
pastu MIL mntk hias bilik pengantin n mini pelamin plak...BIL aku x bersnding tp untuk ambik ambik gambar aje pun...gambar elek...tunggu aku mntak kat pengantin..

Majlis nikah berlangsung di rumah Pengantin Perempuan di Puncak Alam pada 15/7/2011 jam 10 pagi..sekali lafaz aje BIL aku - Mohd Noor Al-Hafiz selamat jadi suami Dhiya Hazwani..pasni adalah geng aku klau blik umah PIL aku...hehe..pelamin nikah pun grand..baju pengantin pun lawa...nak kawen semula aci x...??..hehehe

newly wed..tahniah
with PIL
pelamin nikah ( sorry gelap )
 bila ltak hantaran aku sebelah hanataran dr pihak perempuan, rasa tenggelam aje...diorang pakai fresh flower n meriah..xde pakai polistrin de..pkai bantal baldu lg...mana nal lawan pro ngan amatur kan...

hantaran pihak perempaun
 Goddy majlis nikah agak menarik bg aku, hot choc 3 in 1..sedap..ada marsmallow lagi...








2 comments:

Suzie said...

nama pun wani jugak eh..hehe..skrg org kawen dah ctk2 pelamin,nak hantaran iphone jugakkkkk ;)

Wani Rahman said...

haah kak...nasib baik x panggil wani gak...itulah...rasa mcm kawen 10thun lpas aje..pdhal baru 2 thun...hehe...