Sunday, January 6, 2013

Imran 3rd Birthday Bash - Part II

Meh smbung skit sementara keje belum menimbun lagi..nak smbung tang mana ek...pikir-pikir balik bole aje wat 1 entry aje...bukan bnyak pun..majlis kot panggil artis-artis bole lah nak review setiap baju, suara artis..heheh..

So sambung part deco, goodies dll...kan dah kata xde benda nak cite...tinggal ciput aje pun nak cite...

Printable items aku order dr Mykhalish... Ni pun bukan pertama kali berurusan ngan ila n rill... Sebelum ni buat photoshoot Imran n ngan BFF pun ngan dia...Tapi ni 1st time ambik service selain photoshoot lah.. Kagum ngan diorang sbb aku submit order+gambar rasanya x smpai 2 minggu..dengan aku yang nak tukar itu ini lah...nasib baik rill sabar melayan...hehehe...Antara printed items yg aku order adalah e-card invitation, birthday flag banner, sticker, coloring book n printed theme picture. Thanks Team Mykhalish...:-)




close up



venue : Taman Sri Keramat
Frame putih tu dr Ikea n merah tu beli kat Daiso...oh..saya sngat in love ngan Daiso...semua bnda pun rasa cute aje untuk dibeli kat Daiso tu...Ingat nak letak tu merata dalam umah..Tp umah parents aku mmg dah bnyak frame gambar pun..Kang tenggelam plak frame tu..Dahlah yg putih tu size 3r aje..yg merah tu besar skit..4r..Belon pun yg mana utk gantung-gantung aku beli kat Daiso..yg ada helium tu beli kat Party Heaven, Taman Melawati termasuk belon no.3 tu...mcm aku kata, xde lah beriya na aku mendeco...masa+keadaan yang terhad..aku dapat blik Keramat pun malam sebelum tu aje..Badan pun dah letih nak deco beriya

Actually mmg x plan pun nak wat ala-ala candy buffet yang hidup segan mati x mau tu..tu yg ada 2 jenis aje sweets tu...sbnarnya sbb blur mana nak letak birthday flag banner tu, last-last itu aje tmpat yg strategik...smbil ambik kira mana nak tiup lilin nnti...maka terhasillah ala-ala candy buffet tu.

Atuk Imran plak telah dipaksa untuk melukis ultraman utk cucu dia...Dalam ahli keluarga aku, hasil tangan abah aku aje yg boleh pakai...Tp atuk silap eja lah nama Imran....:-)

Untuk goodies, aku mmg xberapa berkenan nak kasi junk food ni..Plan asal nak kasi coloring book + pensil color...Tapi akhirnya kecundang gak sbb x smpat nak crik wholesale barangan stationery ni.. dah tu x kan nak bg buku tu sekeping aje plak, tambah gak lah jajan-jajan biar nmpk meriah gak...Akhirnya goodies bag berisi coloring book+corntos+potato biscuit+mentos...



oh...ada lg nak tempek gambar...tp keje dah memanggil...so, to be continued.......

2 comments:

Suzie said...

lukisan ultraman tu akak bagi 10 bintang..haha..rajin atok lukis

Wani Rahman said...

atok imran ni kalau psal cucu dia mmg menyanggup skit..:-)