Tuesday, June 22, 2010

angan-angan mat jenin

aku ni klau bg bab berangan mmg champion...
tp bgus apa berangan ni...dr angan2 boleh tukar jadi cita2...
dari cita2 kite tukar jd impian...kmdian usahakan supaya jd knyataan...
amin..amin..

antara angan2 sepanjang zaman yang msih belum tertunai lagi mmg bnyak...
tp kenalah berpijak kat bumi yg nyata...
klau dah berangan nak keliling dunia tanpa kluar 1sen pun, mmg ptut kena lupakan terus...
so stlah ditambah tolak darab bahagi...
tinggallah beberapa angan2 yg msih belum diluar tabii manusia dah msih boleh diusahkan oleh diri sendiri (....................dgn bantuan sang suami)


Coach Patch Denim..coach jdlah..kang angan2kan Chanel 2.55, LV ke mahu aku sendiri yg xkeruan bila x tercpai


sesuai sngtlah ngan aku yg mmg gila gambar ni..and bakat yang bkal diwarisi oleh Imran


Nissan Murano...aku rasa aku akan jd mahkluk tuhan paling seksi kalau drive NM ni


Anuar Zain...ooohhh..sila abaikan angan ku yang ini...tetiba lupa diri yang sudah berlaki n beranak 1..

ok wani...sila tutup lappy dan mula bekerja lbih kuat untuk menamatkan angan..amin

No comments: