Friday, June 18, 2010

Ibu is Busy

ibu sedang sangat sibuk..
ada sama btul2 sibuk atau buat2 sibuk pun x taulah..
so bolehlah mencelah skit kat blog ibu..
kira mcm sayalah yang merasmikan blog ibu..
yes...i like...

let me introduce to all of you my friend...
my friend name is NAUFAL..nama naufal ni pnjang so ingat naufal aje..
naufal lahir 2 ari lpas saya lahir..patutnya 2minggu tp lpas ummi naufal lawat saya, trus naufal x sbar nak kuar..
nak main ngan saya kot..

masa kitorng lahir, sya berat dari naufal..
tapi skang naufal 2kg lebih berat dari saya..
ibu kata saya nmpk halus aje klau dok sebelah naufal..
btul ke..??



kecik aje kan sya??
sya bkan apa, kesian kat ibu dukung saya..yang 7.5kg ni pun dah senget2 badan ibu..
tp xpe, saya dah mkan solid food skang..and maybe sya akan gain more weight

walaupun naufal lagi sihat dari saya, tp saya tak takut ngan naufal..
saya wat apa pun naufal x marah..
maybe sbb saya abg 2 hari dia kot..
bgus naufal..boleh sya buat lagi...hehehe




mcm mana sya x gigit tngan naufal tu..
cuba tngok tu...kan sedap utk digigit..
lagi sya ni tngah dlam proses semua-bnda-nak-digigit

sya ngan naufal mmg bergurau mcm ni..
ni semua ikut ibu n ummi kami lah..
diorng kata lagi kasar lagi mesra..
tu belum tngok lagi ibu gurau ngan aunty yana n aunty ojah..
kekdng sya pun terkejut...

oklah..next time saya cite lagi..
see ya

Truly
-Imran-

No comments: