Tuesday, June 29, 2010

Sad Day

aku menaip entry dlam keadaan separuh sedar sbb terlalu ngantuk..ni bkan sebab tngok David Villa..oppss..tngok Portugal vs Spain tau...tp sbb Imran agak cranky mlam td...
Imran demam pun..kesian bdak mata besar tu...baru sehari demam, ibu dia rasa mcm dah kurus dah..mana tak nya, asal makan aje mntah...asal minum susu aje muntah..

sebelum ni, klau dia tido pkul 11 tu, pkul 5/6 baru dia bngun lagi nyusu..anak aku mmg johan tido smpai lupa minum susu..
tapi semlam setiap jam dia bngun..adalah yg dia xselesa tu...
kesian tngok dia..

Oooppss...bukan itu yg sad nya...cuma letih aje..
dan yg bersedihnya pun bkan aku...aku tmpng sedih aje...
ni kes En.Hubby yang sedih sbb motor dia hilang...
monyok+muncung aje 1 ari...yg kena tempiasnya x lain dan x bukan adalah aku lah...
hilang kat umah aje pun...jiran aku kta dlam pkil 6++ msih ada lg..
tp masa aku pg keje tu dah xde...elek..

En.Hubby kata mmg xde hrpan dah nak jmpa..
tu buat dia lagi sedih..mamat tu klau tension mmg serabut abis...
jlan terbaik biar dia lyan sedih dia dulu..nak calm down kan dia pun x jlan de...

:-(

No comments: