Monday, November 15, 2010

Budak Baik

weekend aritu blaik Keramat..kat umah parents aku lg lah luas kan berbnding umah kitorng...kepala otak dia pun agaknya mkin ligatlah...bnyak bnda dia nak geladah kan..bila dah terlampau baik, ni lah jadinya....

muka lebam 


bibir luka
lebam tu sbb dia terjatuh pastu kena plak kat kaki iron board..tp xtau nape smpai bergaris 2 plak tu..padahal msa tu aku toleh kejap aje crik remote...mcm The Flash lah anak aku ni...yg luka tu plak dah nak tido dah..biasalah nak tido dia hisap botol...tp dok terlompat-lompat lagi atas katil...pastu salah timing agaknya...dia tersmbam smbil botol kat mulut..maka itulah padahnya...tp luka tu bnyak sungguh darah dia...cuak gak aku...

manalah x jdi mcm ni..klau kat umah aku indoor playground dia adalah.....


pastu buat muka x bersalah


laci TV kabinet aku jgak yg dia suka...dah naik senget dah laci tu..klau bdan slim seperti ibu xpe gak...laci tu mmg xbole isi brang pape dah sbb klau ada brng pun even CD, anak bujang aku ni kuarkan sbb dia nak dok dalam tu

agaknya nak kena pkaikan anak bujang aku ni full protection kot walau dalam rumah

No comments: