Wednesday, November 24, 2010

Zaman Sekarang

sekarang ni, klau nak menipu org mmg macam2 taktik...aritu En.Hubby pun ada terima SMS yg cuba utk menipu n ambik duit..just nak share bagi kite semua berhati2..

From : +6285215824879

Ni mak guna kat org, tolong isikan mak top up RM30 di nombor baru mak ni no dia 0178343217, pasal mak ada kes di balai polis,Boleh tak cepat sikit kirim top up


nasib baik En.Hubby bkan jnis gelabah..so dia call mak dia dulu kat no lama..klau dpat kat org yg gelabah skit mesti free2 aje umat ni dapat top up free...klau x salah no phone yg send tu no dr indonesia..xtau lah..

6 comments:

r.i.t.a said...

aku pom penah dpt gak. org jaman skang mmg byk akai nk menipu org.

mama... said...

ooo ade plak kes camni ek?? kene lebih berhati2 ni.. mcm2 taktik org skrg nk menipu...

MyKhalish Journey said...

hmm tula zaman skrg mcm2. kitorg slalu gak dpt sms bgtau dpt 20k laa 50k laa.. pastu sure aku wat lawak.. bie kita kaya nih ada org bg duit... hahahaha... then trus delete..

Wani Rahman said...

ibu aniq n mama amirah : itulah..org skng mmg pnjng akal bila tang nak buat jahat

mykhalish : aku pun sma...klau btul2 lama dah kite kaya kan...ni smua auta aje

jejarimmn said...

yeayea... tadi aku pun dapat msg macam tu... tapi bukan "mak" sebagai kata ganti... dia tukar 'pakcik'.. aku terus delete malas nak layan

Wani Rahman said...

laa...pndai plak time ko dia tukar pakcik ek..
dahsyat2