Monday, November 22, 2010

Sambutan Aidiladha

biasalah klau raya haji ni biasanya sambutan kurang meriah dari raya puasa..aku n family pun mengamalkan konsep recycle aje baju raya blik...(actually sbb En.Hubby xkose nak beli baju bertema2 lagi)...bg menepati tema yg ditetapkan, maka En.Hubby n anak bujang aku pkailah blik baju raya puasa aritu n aku lglah baju kurung-raya-tahun-yg-aku-pun-ingat-bila...asalkan ikut tema n warna...

tp tah nape aku rasa mcm raya haji ni mcm lagi meriah plak kg aku dari raya puasa lpas...ooo...mngkin sbb tahun raya haji ni kitorng lmbt skit blik Lenggeng, so smpatlah jmpa Mak Teh n Pak Don beraya di Nilai...ni klau tidak, bila aku ke Lenggeng baru diorng sampai...

gambar makanan raya yg bnyak sehingga menjurus kpada kegagalan diet aku xde ek...sbb cuba utk fokus kpda amalan pemakanan sihat ( hehehe...poyo )
so enjoy aje ngan gambar kami...





daaaa.....

No comments: